Reklama

Yves Rocher to marka, która już od 50 lat dba o to, by kobiety na całym świecie czuły się piękne i zadbane, korzystając z tego, co oferuje natura. Misją Yves Rocher jest aktywna ochrona przyrody, dlatego w kosmetykach firmy nie znajdziesz wyciągów z zagrożonych gatunków roślin. Te ścisłe wymagania zostały sformalizowane w Karcie Roślin Yves Rocher.

Reklama

Jeżeli chodzi o opakowania, Yves Rocher stosuje zasadę trzech R: redukcja, recykling, reutylizacja. Rezygnacja z nadmiernych opakowań, zastąpienie ulotek nadrukami na wewnętrznej stronie pudełek, zaoszczędzenie prawie 30 ton plastiku jedynie dzięki wprowadzeniu wkładów wymiennych w gamie Inositol Végétal czy stosowanie plastiku z recyklingu do produkcji butelek – to konkretne przykłady zaangażowania Marki na rzecz ochrony przyrody.

Reklama

"Zielone gesty” podpowiadane na opakowaniach, działania rynkowe i praktyki handlowe na rzecz ekologii – tym sposobem Yves Rocher chce wprowadzić naturę do łazienek milionów kobiet, przedstawiając ją w łatwy i pozytywny sposób. Zainteresowanie marki Yves Rocher bioróżnorodnością nie polega jedynie na jej pasywnej ochronie, ale na aktywnym działaniu. To serce działalności Marki.

Yves Rocher promuje nową ideę naturalnego piękna.
Piękna, które dziś uwodzi 30 milionów kobiet na całym świecie.

Reklama
Reklama
Reklama