Luksja Rituals zdradza, co naprawdę działa na mężczyzn
Angelina Jolie ideałem? Niezupełnie...
Luksja Rituals zdradza, co naprawdę działa na mężczyzn!


Angelina Jolie ideałem? Niezupełnie...
Luksja Rituals zdradza, co naprawdę działa na mężczyzn
Z uwodzeniem jest jak z makijażem – żeby zrobić go dobrze, trzeba wiedzieć jak. O to, jak kusić mężczyzn najlepiej spytać... właśnie Panów! W warszawskiej restauracji Nei Fiori odbył się nietypowy kobiecy wieczór. Panie - dziennikarki pism, audycji i portali internetowych adresowanych do kobiet - poszukując wiedzy o tym, jak kusić mężczyzn reprezentujących rożne style życia, zawody i charaktery, spotkały się z pięcioma ekspertami. Inicjatorem warsztatów i poradnika uwodzenia, który powstanie na ich bazie była Luksja Rituals* – producent nowej linii kosmetyków stworzonej z myślą o Paniach, które uwodzą swoją kobiecością.
O tym, co naprawdę działa na mężczyzn opowiedzieli: Zbigniew Urbański – policjant, PR-owiec, Cezary Karpiński – lekarz stomatolog, Ireneusz Kutyła – sportowiec, biznesmen, Robert Burzycki – inwestor budowlany oraz Marcin Hakiel – instruktor tańca, choreograf. Dzięki zabawnym psychotestom, którym poddani zostali zaproszeni mężczyźni dowiedziałyśm

y się, że Angelina Jolie byłaby znacznie bliższa ideału, gdyby była... Tajką – większość ekspertów przyznała, że zapach Thai Fusion budzi w nich przyjemne skojarzenia.
Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka, bo tak naprawdę każdy z Panów ma inne upodobania: Wakacje z instruktorem tańca? Na plaży w Cannes. Pierwsza randka z inwestorem budowlanym? Wieczór karaoke (uwaga, może sprawdzać, czy potrafisz śpiewać!). Popołudnie z policjantem? Intensywny jogging albo... wypad do kina. To tylko kilka spostrzeżeń, które udało nam się zebrać podczas spotkania. Reszta ukaże się w postaci poradnika uwodzenia: Chcemy pokazać, że pochodzące z różnych krajów rytuały podkreślające kobiecość pomagają zarówno w pielęgnacji ciała, jak i w oddziaływaniu na otoczenie, w tym na mężczyzn spotykanych na ulicy, w pracy, klubie

– mówi Anna Rogalska, szefowa działu marketingu PZ Cussons.Dzięki poradnikowi kobiety będą wiedziały, co robić, by czuć się zmysłowo i kusząco – dla siebie i swojego wymarzonego mężczyzny, bez względu na to, czy jest nim policjant, lekarz, czy choreograf – dodaje Katarzyna Jamiołkowska, lider projektu.
Podczas warsztatów – pod fachowym okiem prowadzącego spotkanie Tomasza Sobierajskiego, socjologa i publicysty – skonfrontowane zostały wizje obu płci na temat tego, jakie kobiety są zmysłowe: energiczne i ogniste jak mieszanka przypraw korzennych, czy tajemnicze jak zapach rodem z Japonii? Obok dziennikarek, do zabawy włączyły się także: Katarzyna Cichopek, Ewa Serwa, Elżbieta Jędrzejewska i Katarzyna Lengren.

* Linię kosmetyków Luksja Rituals tworzą cztery warianty zapachowe: Thai Fusion, Bali Escape, Japanese Spa, Indian Spice. Każdy z nich składa się z żelu pod prysznic, płynu do kąpieli i mydła. Thai Fusion – działa relaksacyjnie; Bali Escape – ma działanie odświeżające, Japanese Spa – wariant nawilżający oraz Indian Spice – pobudza. Luksja Rituals wykorzystuje składniki, które kobiety w różnych zakątków świata stosują z pożytkiem dla swojej skóry (np.: owoc granatu, mleczko ryżowe czy cynamon) i po to, by podkreślić kobiecość, nie tylko cielesną.