Reklama

Gwyneth Paltrow w najnowszej kampanii reklamowej Max Factor wcieliła się w ikony stylu XX wieku. Jako Audrey Hepburn reprezentuje lata 50., jako Brigitte Bardot lata 60., jako Farrah Fawcett lata 70., z kolei ikoną lat 80. i kolejnym wcieleniem Gwyneth Paltrow jest Madonna. Kampania nawiązuje do setnej rocznicy marki Max Factor i wpływu gwiazd kina oraz estrady na bieg jej historii.

Reklama

Jako Audrey Hepburn w filmie "Śniadanie u Tiffany’ego"

"Makijażyści Max Factor postanowili przeobrazić swoją muzę, Gwyneth Paltrow, w ikony stylu z różnych dekad" - opowiada Eryka Sokólska, oficjalna makijażystka Max Factor w Polsce. "Moim ulubionym wcieleniem, jest ten inspirowany wizerunkiem Farrah Fawcett. W latach 70. po raz pierwszy pojawiła się moda na skórę muśniętą słońcem. Uwielbiam metaliczne lśnienie na powiekach, ustach i policzkach. Współczesnym akcentem był lekki podkład nowej generacji, który nadał twarzy młodzieńczy wygląd" - dodaje.

Material Girl - Madonna

Reklama


Więcej o nowościach kosmetycznych:

Nowości kosmetyczne na lipiec 2014
Kosmetyczny niezbędnik wakacyjnej imprezowiczki
Kosmetyki, dzięki którym będziesz wyglądać bosko!

Reklama
Reklama
Reklama