Reklama

Powrót do kultowych lat 50 i nowoczesny szyk wprost z eleganckiego nadmorskiego kurortu to główne wątki wiosenno-letniej kolekcji Mohito. Zapowiedź powrotu jakże cenionej wielkiej elegancji ociepla zimowy czas oczekiwania na słońce.

Reklama
Wiosenna elegancja od Mohito
Wiosenna elegancja od Mohito

Styl Retro to czas wiecznej młodości, kina pod gołym niebem, grających szaf, niezapomnianych wakacji na jeziorem. Dzięki nowej kolekcji Mohito na sezon wiosna –lato poczujemy klimat amerykańskich suburbi i neonowych cocktail barów. To idealne rozwiązanie dla kobiet lubiących apetyczne barwy. Bowiem kolor gra tu najważniejszą rolę. Smaku kolekcji nadają słodkie pastele, malinowe róże, miętowe zielenie i biszkoptowe beże. Projektanci nie zapomnieli także o krojach w stylu retro. W kolekcji obecne są rozkloszowane sukienki w kształcie litery A, koronkowe bez ramiączek z mocno zaakcentowaną talią, spódnice z wysokim stanem, dzianinowe sweterki z kokardą oraz dopasowane marynarki. Równie apetyczne akcesoria wyraźnie, ale zarazem bardzo subtelnie nawiązują i podkreślają estetykę lat 50.

Wiosenna elegancja od Mohito
Wiosenna elegancja od Mohito

Dla fanek mniej cukierkowych klimatów, Mohito przygotowało odsłonę Modern w swojej kolekcji. To propozycja dla pewnych siebie i świadomych swojej atrakcyjności kobiet. Tu liczy się szyk, seksapil i elegancja. Inspiracją jest nowoczesność w kolorystyce lazurów, kobaltów świata morskiego i butelkowej zieleni. Rozmyte wzory na lejących się materiałach łączą się i mieszają z kolorami złota, nieba, ale przede wszystkim wody. Dla bywalczyń Monte Carlo i Saint Tropez Mohito przygotowało ekstrawagancką linię wizytowych spodni i spódnic z wysokim stanem, marynarek i koszul, wieczorowych sukienek, oraz luźniejszych dzianinowych bluzek i szortów, które idealnie sprawdzą się podczas spacerów po plaży.

Wiosenna elegancja od Mohito
Wiosenna elegancja od Mohito
Reklama

Mimo, iż w zupełnie nowym charakterze, lecz jak zawsze kobieco i wytwornie będzie w salonach Mohito w nadchodzącym sezonie.

Reklama
Reklama
Reklama