Reklama

Wiosenno-letnia kampania Tommy Hilfiger przypomniała nam, jak bardzo tęsknimy za gorącym latem i słońcem. Swobodny, wyspiarski styl kampanii i kolory przywodzą na myśl pełną przygód podróż po Karaibach. Chcemy tam być!

Reklama

Wish You Were Here - wiosenno-letnia kampania Tommy Hilfiger

Najnowsza kampania Tommy Hilfiger jest ukłonem w stronę spokojnego, swobodnego życia, jakie wiodą mieszkańcy Karaibów. Na tle turkusowej głębi oceanu i białego piasku plaż, wyspiarski luz łączy się z nutą elegancji.

Modele wcielają się w rolę podróżników, którzy beztrosko spędzają czas na plaży, czy to odpoczywając pod palmami, czy też kąpiąc się wśród fal. Modelka jest współczesną łowczynią przygód, gotową wyruszyć wraz ze swoją ekipą w nieznane.

Nasza kampania na sezon wiosna 2016 powstała z inspiracji niekończącymi się wakacjami na wyspach. Wraz z moją rodziną zawsze kochaliśmy Karaiby, a wyspa Mustique jest dla nas szczególnym miejscem, gdzie uwielbiamy spędzać razem czas. W tym sezonie wyspiarskie życie zainspirowało nas do tej kolorowej kampanii, nadając jej zarazem nutę eklektyzmu. Staraliśmy się połączyć elementy morskie i tropikalne z paletą barw spalonych słońcem i dodać odrobinę akcentów sportowych.

- mówi Tommy Hilfiger

Reklama

Więcej modnych ubrań i dodatków:

Te rzeczy chcemy upolować na wyprzedażach! 20 styczniowych nowości z sieciówki 12 seksownych sukienek na karnawał

Reklama
Reklama
Reklama