Reklama

W sieci pojawiła się już najnowsza kampania reklamowa domu mody Tommy Hilfiger. Nie różni się ona zbytnio od wielu, wielu poprzednich. Jedynie, tym razem "rodzina Hilfigerów" znajduje się na uniwersyteckim kampusie. Piękni, młodzi i bogaci, taka jest najwyraźniej grupa docelowa marki, w którą od lat uderza projektant.

Reklama

Niezmienny styl kolekcji Tommiego Hilfigera to klasyczne kroje, kolory z odrobiną ulepszeń. W tym sezonie są nimi, m.in. kurtki baseballowe, bluzy, czy dodatki w stylu "varsity" - czyli sportowych reprezentacji szkolnych w Ameryce. A do tego grzeczne sweterki, plisy, stonowane płaszczyki, a całość utrzymana w smart-casualowej konwencji. Uwielbiamy klimat kolekcji Tommiego Hilfigera, czyli kwintesencji amerykańskiej wyższej klasy średniej, a wy?

Zobaczcie również:

Reklama

Marks & Spencer jesień 2013
Jesienna kolekcja Aldo by Terry Richardson
H&M Divided na jesień 2013

Sprawdźcie całą kolekcję Tommiego Hilfigera na jesień 2013:

Reklama
Reklama
Reklama