Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Kolekcja Solar na sezon wiosna-lato 2014 to zestawienie minimalizmu i energetycznych barw. Kolekcja urzeka nas swoją świeżością i prostotą. Geometryczna surowość fasonów, znana z najnowszych kolekcji Calvina Kleina i Alexandra Wanga, stanowi idealne tło dla nieprzemijającego od kilku sezonów trendu colorblocking. Same zobaczcie i oceńcie kampanię Solara na sezon wiosna-lato 2014 - jesteśmy ciekawe waszej opinii.

Kolekcja Solar wiosna-lato 2014 to prawdziwy colorblocking, w którym można się zakochać od pierwszego wejrzenia!
1 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Energetyczne barwy, nowoczesne fasony, niestandardowe zestawienia – tak najkrócej można opisać najnowszą kolekcję marki Solar na sezon wiosna-lato 2014.
2 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Wśród propozycji Solara na ten sezon obok energetycznych neonowych barw znajdziemy także dziewczęce pastele.
3 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
W tym sezonie projektanci Solar obok klasycznych kwiatowych wzorów i zwierzęcych printów wykorzystali wyraziste graficzne motywy.
4 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Kolekcja Solar urzeka zmysłowym zestawieniem minimalistycznych form oraz eksplozją kolorów.
5 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Zdjęcia oraz stylizacje do sesji wizerunkowej Solar wiosna-lato 2014, podobnie jak w poprzednim sezonie, wykonała Lidia Popiel.
6 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Kolekcja Solar wiosna-lato 2014 pojawiła się w salonach Solar na początku lutego.
7 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
8 z 8

Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014
Solar - kampania kolekcji wiosna-lato 2014