Reklama

Najnowsza kolekcja Mohito na wiosnę i lato 2013 z powodzeniem łączy klimaty retro z nowoczesnością, nie tylko w krojach ubrań ale kolorystyce i detalu. W palecie, obok delikatnych pasteli pojawiają się - mocny, niemal noenowy róż, kobalt, koral, a także cytrynowe żółcienie.

Reklama

Nowoczesność w interpretacji tej znanej, polskiej marki to proste w konstrukcji zestawy bieli i czerni przełamane akcentami czerwieni i intensywnego różu. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i detale – metalowe blaszki, aplikacje, skórzane lamówki, pikowania, kontrastowe kołnierzyki.

Reklama

Kolekcja spodoba się stałym klientkom marki, ale również tym, które cenią sobie kontrolowaną ekstrawagancję, połączenie stylu biznesowego z klubowym. Jak widać da się połączyć to w jedną spójną całość.

Zobaczcie kampanię Mohito wykreowaną w słynnym Los Angeles:

Reklama
Reklama
Reklama