Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.

Kolekcja jesień-zima 08/09 marki Franco Feruzzi
1 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
2 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
3 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
4 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
5 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
6 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
7 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
8 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
9 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
10 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
11 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
12 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
13 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
14 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
15 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
16 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
17 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
18 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
19 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
20 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
21 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
22 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
23 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.
24 z 24

Kolekcja jesień-zima 2008/2009 marki Franco Feruzzi - zdjęcie
Klienci marki Franco Feruzzi nie muszą obawiać się monotonii barw w swoich ubiorach. Projektanci marki zadbali, by najnowsza kolekcja nie tylko ogrzewała ciało, ale również rozgrzewała duszę.