Reklama

Najnowsza jesienna kolekcja tej kultowej amerykańskiej marki nie różni się znacząco od innych, ale jak widać na załączonych obrazkach klasyka nigdy nie wychodzi z mody. dobrze dobrana para dżinsów to baza do dziesiątek stylizacji, które można zmieniać niewielkimi szczegółami. GAP wciąż stawia na znane już wszystkim elementy tj. dżinsowa kurtka, wełniane swetry i denimowe spodnie i jak widać ten look wprost z USA wciąż ma swoich wiernych fanów.

Celem jesiennej kampanii jest odświeżenie zwyczajnego, amerykańskiego stylu i ukazanie go na nowo. Kolekcja „Icon Redefined” przygotowana na tę okazję jest nowoczesną interpretacją klasyki, w której klienci Gap mogą odnaleźć własny, indywidualny styl. Właśnie dlatego w kampanii wzięli udział młodzi artyści; muzycy i tancerze.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama