Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Marka Springfield przygotowała jubileuszową kampanię z okazji 25 lat istnienia. Z tej okazji przez cały rok Springfield obiecuje zaskakiwać swoich fanów specjalnymi niespodziankami. Marka pragnie przypomnieć o swojej dewizie i chęci tworzenia mody dla wszystkich ludzi młodych duchem.

"This is me. This is 25." Kampania pokazuje 25 osób prezentujących różnorodność marki. Prawdziwi, autentyczni, młodzi. Gwiazdą specjalną jest Alba Galocha – modelka i bloggerka, która zdobyła dużą popularność w Hiszpanii. Na ostanim Fashion Week Madrit została wybrana najlepszą modelką pokazów. Jej naturalność, świeżość i nowoczesny styl wspaniale ilustrują naturę i energię marki Springfield.
1 z 6

Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Springfiled: Tworzymy ubrania dla prawdziwych ludzi. Dostosowujemy wielką modę do dnia codziennego, bierzemy pod uwagę indywidualny styl i osobowość naszych odbiorców.
2 z 6

Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Pierwszy etap naszego świętowania marka zaczyna od podziękowań klientom... za inspirowanie nas każdego dnia, za zaufanie nam i wybór naszych ubrań
3 z 6

Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Swoje kolekcje Springfield kieruje do ludzi, którzy bawią się modą i mają pozytywne nastawienie do życia
4 z 6

Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Kampania Springfield This is me. This is 25
5 z 6

Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Na stronie spf.com dostępna jest specjalna sekcja “25th anniversary”, gdzie można śledzić akcję i aktualności związane z kampanią na bieżąco
6 z 6

Jubileuszowa kampania marki Springfield 2013
Jak na każdych urodzinach będą prezenty, jeden po drugim, w odpowiednim czasie...