H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.

Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia. Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych, czyli na przykład dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki, grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru. Chłopcy wyglądają, jakby grali w zespole, w obcisłych marynarkach i kurtkach, wyblakłych i połatanych dżinsach i szortach, zdobionych kamizelkach, pulowerach we wzory paisley i nieodzownych rockowych kapeluszach. źródło: H&M
1 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
2 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
3 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
4 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
5 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
6 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
7 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
8 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
9 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
10 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
11 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.
12 z 12

H&M Fashion Against Aids wiosna/lato 2010 - zdjęcie
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i wspólne doświadczenia.