Reklama

Letni sezon festiwalowy należy do najciekawszych okresów w roku, a teraz również do
najbardziej owocnych! 20 maja 2010 roku H&M rozpocznie swoją trzecią kampanię
Fashion Against AIDS
, tym razem po raz pierwszy oferując kolekcję festiwalową, a 25%
wpływów z jej sprzedaży zasili projekty uświadamiające młodzież na temat HIV/AIDS.

Reklama

Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie w sprzedaży w
działach Divided i zawierać będzie „kompleksowe” wyposażenie bywalca festiwali – od
ubrań i dodatków po namioty i śpiwory, a jej sprzedaż cały czas zasilać będzie fundusze
przeznaczone na promowanie idei bezpiecznego seksu.

– Dla mnie festiwale to miejsca jedyne w swoim rodzaju, stanowią źródło inspiracji, bo
łączą muzykę i modę. Słuchanie swoich ulubionych zespołów, spotykanie twórczych
ludzi różnych narodowości, odmiennie wyglądających – to dla mnie naprawdę
inspirujące. No i bardzo ważne jest uświadamianie ludzi na temat problemu AIDS i HIV
.
Chcemy wspomóc walkę z tą chorobą przekazując część wpływów ze sprzedaży naszej
kolekcji – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M.
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i
wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda
może przebić się na pierwszy plan.

Reklama

Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę
rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych
, czyli na przykład
dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom
dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki,
grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z
nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.

Reklama
Reklama
Reklama