Fashon Against AIDS: nowa kolekcja w H&M
To już trzecia odsłona kampanii, tym razem "festiwalowa", czyli w sam raz na muzyczne szaleństwo w plenerze

Letni sezon festiwalowy należy do najciekawszych okresów w roku, a teraz również do
najbardziej owocnych! 20 maja 2010 roku H&M rozpocznie swoją trzecią kampanię
Fashion Against AIDS, tym razem po raz pierwszy oferując kolekcję festiwalową, a 25%
wpływów z jej sprzedaży zasili projekty uświadamiające młodzież na temat HIV/AIDS.
Kolekcja przeznaczona zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców będzie w sprzedaży w
działach Divided i zawierać będzie „kompleksowe” wyposażenie bywalca festiwali – od
ubrań i dodatków po namioty i śpiwory, a jej sprzedaż cały czas zasilać będzie fundusze
przeznaczone na promowanie idei bezpiecznego seksu.
– Dla mnie festiwale to miejsca jedyne w swoim rodzaju, stanowią źródło inspiracji, bo
łączą muzykę i modę. Słuchanie swoich ulubionych zespołów, spotykanie twórczych
ludzi różnych narodowości, odmiennie wyglądających – to dla mnie naprawdę
inspirujące. No i bardzo ważne jest uświadamianie ludzi na temat problemu AIDS i HIV.
Chcemy wspomóc walkę z tą chorobą przekazując część wpływów ze sprzedaży naszej
kolekcji – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M.
Wizerunek festiwalowy to globalny trend, w którym chodzi o wolność wypowiedzi i
wspólne doświadczenia. Festiwale to ucieczka od prawdziwego świata, tutaj moda
może przebić się na pierwszy plan.
Moda dziewczęca tego lata oznacza mieszankę
rocka z bohemą i elegancją, z odrobiną motywów etnicznych, czyli na przykład
dżinsowe szorty czy wzorzyste legginsy do zdobionych tunik, a maxi-sukienkom
dodajemy zadziorności zakładając do nich skórzane kurtki. Buty typu gladiatorki,
grube bransolety, szerokie paski i naszyjniki z korali dopełniają wizerunek, a słuchawki z
nadrukami w motywy plemienne dodają charakteru.
1 z 10

2 z 10

3 z 10

4 z 10

5 z 10

6 z 10

7 z 10

8 z 10

9 z 10

10 z 10
