Dziewczyna z Top Model w kampanii Viceversa
Kolejna uczestniczka - Beata Szarłowska udowadnia, że nie trzeba wygrać programu by robić karierę w modellingu

„True Romance” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Viceversa.
Do współpracy przy sesji zdjęciowej marka zaprosiła znaną z programu TOP MODEL Beatę Szarłowską.
Marka Viceversa rozpoczęła budowę nowego wizerunku od zmiany kolekcji – odważniejszy design oraz orzeźwiająca kolorystyka zdecydowanie przybliżają markę do najświeższych trendów w modzie.
Sesja jest efektem pracy, utalentowanego zespołu. Zdjęcia zrealizował duet fotografów Michał Kar i Maciej Piórko, stylizacją zajęła się Pola Madej-Lubera, make-up wykonała Zosia Krasuska-Kopyt a o włosy zadbał Michał Bielecki.
Najnowsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2011 już jest dostępna w salonach Viceversa, adresy dostępne są na stronie
www.viceversa.pl
1 z 5

2 z 5

3 z 5

4 z 5

5 z 5
