Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.

Bershka to marka typowa dla nastolatek, należąca do grupy Inditex Group, właściciela m.in. Zary. Salony Bershki są duże, przestrzenne, awangardowo urządzone. Można tu obejrzeć filmy, posłuchać płyt albo poczytać czasopisma. Jednym z założeń marki jest wykreowanie tychże sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.
1 z 6

Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego - zdjęcie
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.
2 z 6

Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego - zdjęcie
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.
3 z 6

Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego - zdjęcie
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.
4 z 6

Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego - zdjęcie
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.
5 z 6

Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego - zdjęcie
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.
6 z 6

Bershka - kolekcja wiosna/lato 2008 dla niego - zdjęcie
Jednym z założeń marki jest wykreowanie sklepów na miejsca spotkań ulicznej mody, muzyki i sztuki.