Reklama

Rodzinna, ciepła i zabawna kampania klubu zakupowego limango.pl tym razem wprost nawiązuje do unikatowej oferty marki. Limango to jedyne miejsce w polskiej sieci, które zarejestrowanym klubowiczom proponuje tak szeroką i atrakcyjną gamę markowych produktów dla całej rodziny. Po raz trzeci bohaterką sesji wizerunkowej klubu została Ania Przybylska.

Reklama

Limango.pl to znane i cenione marki w bardzo atrakcyjnych cenach - nawet 80% niższych od regularnej ceny producentów i dystrybutorów. Najnowsza kampania marki to przede wszystkim pozytywne emocje i wyjątkowa sceneria, które towarzyszą wakacyjnemu spotkaniu w gronie rodziny i bliskich przyjaciół. Eleganckie, swobodne stylizacje, modne przedmioty, praktyczne i niebanalne elementy wyposażenia wnętrz - to wszystko sprzyja niezapomnianej atmosferze letniego popołudnia.

Zdjęcia wizerunkowe z udziałem Ani Przybylskiej oddają klimat rodzinnego pikniku i jednocześnie prezentują unikatową ofertę limango.pl, spośród której każdy znajdzie coś dla siebie - mamy markowe ubrania i oryginalne akcesoria dla domu, tatusiowie gadżety i sprzęt sportowy, a dzieci zabawki, wymarzone rolki, rowery, buty i rzeczy do szkoły. Wszystko w niezwykle korzystnych cenach i z gwarancją bezpiecznych zakupów.

Reklama

Codziennie w klubie zakupowym dostępne są kolekcje nowych marek w limitowanej ilości sztuk, przez co oferta jest bardzo dynamiczna i dopasowana do indywidualnych oczekiwań klientów. Nie masz czasu na codzienne sprawdzanie strony? Specjalnie dla wszystkich zabieganych i zapracowanych został przygotowany newsletter, który pozwala być na bieżąco z nowościami w limango.pl jednocześnie oszczędzając czas.

Zajrzyjcie do galerii zdjęć backstage klubu limango:

Reklama
Reklama
Reklama