Złote akcesoria na jesień i zimę 2012 2013, Guess
Złote akcesoria hitem jesieni i zimy 2012/2013

Złoto wciąż jest najmodniejszym dodatkiem, a im więcej go tym lepiej. Jak widać twórcy jesienno-zimowej kampanii reklamowej Guess by Marciano wiedzą jak ozdobić kobiece ciało. Szerokie bransolety, masywne pierścienie i kolczyki, aż chce się je mieć.
Nie martwcie się nie tylko designerzy pomyśleli o tym trendzie, w popularnych sieciówkach jest w czym wybierać. Pamiętajcie, że szyk tkwi w szczegółach, a dzięki Coco Chanel szczegóły te nie muszą kosztować fortuny, bo sztuczna biżuteria jest również w dobrym guście.
Złoto pasuje do wzorzystych kreacji, jednak najlepiej prezentować się będzie na czarnym bądź białym tle. Dlatego pomyślcie, czy nie warto zainwestować w złote akcesoria, które jesienią mogą nadać starym ubraniom nowy, modny wydźwięk.
1 z 14

Bransoletka Topshop, ok. 50 zł.
2 z 14

Pierścień River Island, ok. 55 zł.
3 z 14

Pierścień Mango, ok. 35 zł.
4 z 14

Bransoletka Mango, ok. 139 zł.
5 z 14

Pierścionek Topshop, ok. 49 zł.
6 z 14

Kolczyki Mango, ok. 79 zł.
7 z 14

Bransoletka Mango, ok. 119 zł.
8 z 14

Pierścionek Topshop, ok. 50 zł.
9 z 14

Bransoletka Mango, ok. 69 zł.
10 z 14

Bransoletka Mango, ok. 119 zł.
11 z 14

Kolczyki River Island, ok. 50 zł.
12 z 14

Pierścień Topshop, ok. 99 zł.
13 z 14

Bransoletka Mango, ok. 59 zł.
14 z 14

Pierścień Mango, ok. 35 zł.