Reklama

Złoto wciąż jest najmodniejszym dodatkiem, a im więcej go tym lepiej. Jak widać twórcy jesienno-zimowej kampanii reklamowej Guess by Marciano wiedzą jak ozdobić kobiece ciało. Szerokie bransolety, masywne pierścienie i kolczyki, aż chce się je mieć.

Reklama

Nie martwcie się nie tylko designerzy pomyśleli o tym trendzie, w popularnych sieciówkach jest w czym wybierać. Pamiętajcie, że szyk tkwi w szczegółach, a dzięki Coco Chanel szczegóły te nie muszą kosztować fortuny, bo sztuczna biżuteria jest również w dobrym guście.

Reklama

Złoto pasuje do wzorzystych kreacji, jednak najlepiej prezentować się będzie na czarnym bądź białym tle. Dlatego pomyślcie, czy nie warto zainwestować w złote akcesoria, które jesienią mogą nadać starym ubraniom nowy, modny wydźwięk.

Reklama
Reklama
Reklama