Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.

Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną. Przykładowe ceny: apaszki - 39 zł, torby od 99 do 149 zł, okulary przeciwsłoneczne - 24.90 zł, korale - 29 zł, paski od 29 do 39 zł. Adresy sklepów i sprzedaż on-line znajdziesz na stronie internetowej PrettyGirl.pl.
źródło: Materiały prasowe
1 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
2 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
3 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
4 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
5 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
6 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
7 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
8 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
9 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
10 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
11 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
12 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
13 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
14 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
15 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
16 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
17 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
18 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
19 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
20 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
21 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
22 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
23 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
24 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
25 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.
26 z 26

Dodatki marki Pretty Girl - wiosna/lato 2009 - zdjęcie
Polska marka Pretty Girl kieruje swoje kolekcje do młodych, dynamicznych kobiet, które wiedzą jak dążyć do celu i jak czerpać radość z życia. Najnowsza kolekcja inspirowana jest motywem kwiatu lilii, świeżym i delikatnym – tak jak kobieta wiosną.