Reklama

Z okazji perłowego jubileuszu marki Apart przygotowana została niepowtarzalna kampania z udziałem top modelki Anji Rubik, ambasadorki Apart. Dziś, po 30 latach, bracia Rączyńscy, twórcy Apart mogą z dumą spojrzeć wstecz, obchodząc swój okrągły, perłowy jubileusz współpracy. Patrzą też z optymizmem w przyszłość, snując nowe, śmiałe plany. Podczas realizacji sesji filmowych i zdjęciowych, których efekty ujrzą światło dzienne już wkrótce, garściami czerpano z estetyki, a także unikalnego klimatu lat 60.

Reklama

Zamiarem było wydobycie swoistego ducha tamtych wspaniałych lat, z mocnym akcentem naszych czasów. Cel został osiągnięty – w sesjach Anja Rubik występuje na tle autentycznych pereł designu użytkowego i architektury lat 60., który doskonale uchwycił fotograf Marcin Tyszka. Wspomnienia lat minionych przywołujemy prezentując najnowszą kolekcję pereł od Apart, komplementującą ich ikoniczną i przełamującą konwencję urodę.

Reklama

Na przestrzeni najbliższych miesięcy pojawią się kolejne odsłony kampanii, w tym sesje zdjęciowe, reklamy prasowe i telewizyjne, a także wydawnictwa Apart.

Zobaczcie więcej zdjęć Anji Rubik w obiektywie Marcina Tyszki:

Reklama
Reklama
Reklama