Reklama

Nowa kampania butów Aldo odsłania śmielsze niż kiedykolwiek dotychczas oblicze marki, a to za sprawą prowokacyjnego wizerunku wykreowanego z udziałem fotografa Terry’ego Richardsona. Amerykańskiego, niepokornego dziecka współczesnej fotografii. A za jednym nazwiskiem idą kolejne, czyli top modelki w najnowszej kampanii to coś czego mogłyśmy się spodziewać po takiej kolaboracji. Na zdjeciach najnowszej kampanii Aldo możemy podziwiać m.in.: Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot i Jessickę Stam.

Reklama
„W tym sezonie stawiamy na to, co podstawowe i minimalistyczne. Chcieliśmy, aby nasze produkty mówiły same za siebie, tak więc to one znalazły się na pierwszym planie tej kampanii. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosić się w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan – takie było nasze założenie. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie”, wyjaśnia Douglas Bensadoun, Dyrektor Kreatywny Aldo. My już nie możemy się doczekać najnowszej kolekcji Aldo na jesień 2013, która do sklepów w całości trafi już wkrótce!Sprawdźcie również:

Zrób sama ozdoby do balerinek: DIY
Modne kowbojki na jesień 2013
Modne kalosze na lato 2013 z wyprzedaży!

Zobaczcie więcej zdjęć Terry'ego Richardsona w naszej galerii:

Reklama
Reklama
Reklama